اطلاعات دوره
آموزش موکاپ در فتوشاپ – ساخت Mockup یا پیش نمایش
مسیر آموزشی

آموزش موکاپ در فتوشاپ – ساخت Mockup یا پیش نمایش

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از دغدغه‌های اصلی طراحان گرافیک، اطمینان از خروجی مطلوب و بدون اشکال، مطابق سلیقه کارفرما است. در نظر نگرفتن برخی از ریزه‌کاری‌ها یا فراموش کردن برخی اصلاحات در کار نهایی، بارها باعث به وجود آمدن اختلافات و چه بسا هزینه‌های زیادی جهت انجام دوباره کار شده است. با استفاده از موکاپ می‌توان مطمئن شد که تمام مشکلات احتمالی کار نهایی بررسی شده و کارفرما بهتر می‌تواند در مورد خروجی قبل از چاپ نهایی، نظر خود را بیان کند. موکاپ، می‌تواند هزینه‌های مجدد چاپ را که ممکن است به دلیل اشتباهات طراحی پیش آید را به صفر برساند.
دوره آموزش موکاپ در فتوشاپ – ساخت Mockup یا پیش نمایش دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موکاپ در فتوشاپ – ساخت Mockup یا پیش نمایش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی