اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار اکشر آر پی – طراحی رابط و تجربه کاربری UI/UX با Axure RP
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار اکشر آر پی – طراحی رابط و تجربه کاربری UI/UX با Axure RP

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پوریا نوروزی0
  • زمان:6 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر از مشتاقان طراحی رابط کاربری نرم‌افزار هستید، نرم‌افزار Axure RP یکی از جذاب‌ترین ابزارها برای انجام این کار است. با این نرم‌افزار توانایی طراحی رابط کاربری (UI) و همچنین تجربه کاربری (UX) برای انواع پلتفرم‌های مبتنی بر وب، موبایل و دسکتاپ را خواهید داشت. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به مواردی از جمله کاربرپسند بودن، قابلیت طراحی برای پلتفرم‌های مختلف، خروجی گرفتن طرح با فرمت HTML، وجود محیط کار تیمی، قابلیت تولید سند طرح پروتوتایپ در قالب Word، ورود دیتا از اکسل و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. Axure RP محیطی شبیه به Photoshop دارد و به همین دلیل به فتوشاپ طراحان نرم‌افزار معروف است و با کمک آن می‌توان صفحات و اشیا مورد نیاز نرم‌افزار را طراحی و به یکدیگر لینک کرد و آپشن‌ها و افکت‌های مختلفی را در طرح پروتوتایپ خود گنجاند. این امکانات به کاربر این قابلیت را می‌دهد که، تا حد بسیار زیادی، پروتوتایپ را نزدیک به واقعیت طراحی کند.
دوره آموزش نرم افزار اکشر آر پی – طراحی رابط و تجربه کاربری UI/UX با Axure RP دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پوریا نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار اکشر آر پی – طراحی رابط و تجربه کاربری UI/UX با Axure RP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی