اطلاعات دوره
آموزش جستجوی علمی در پایگاه های علوم انسانی و فیش برداری
مسیر آموزشی

آموزش جستجوی علمی در پایگاه های علوم انسانی و فیش برداری

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مسعود داودی پور0
  • زمان:2 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آنجا که گاهی دسترسی به کتابخانه و برخی کتاب‌های چاپی به آسانی ممکن نیست و دسترسی به پیشینه مسئله تحقیق نیاز به دسترسی به آخرین دستاوردهای علمی دارد، لازم است که مهارت فیش‌برداری اینترنتی از پایگاه‌های متن‌محور را به خوبی کسب کرد تا بتوان از آن در امر پژوهش بهره بسیار برد. پژوهش‌های علمی مستند به منابع جهت ایجاد نوآوری و گسترش مرزهای دانش هستند، از این رو استفاده از مهارت منبع‌یابی و استخراج مطالب مرتبط با پژوهش و دسته‌بندی آن‌ها به صورت فیش‌برداری، همواره از اهمیت بسیار بالایی در تحقیقات علمی برخوردار است. در این آموزش، یاد خواهیم گرفت که چگونه منبع‌یابی صحیح صورت می‌گیرد و نحوه دسته‌بندی مطالب به چه صورت است و در نهایت اینکه چه پایگاه‌هایی در بستر اینترنت وجود دارد که می‌توانند ما را در استخراج منابع و استناددهی صحیح به مطالب یاری رسانند.
دوره آموزش جستجوی علمی در پایگاه های علوم انسانی و فیش برداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود داودی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جستجوی علمی در پایگاه های علوم انسانی و فیش برداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی