اطلاعات دوره
آموزش رایگان پاور بی آی Power BI – سریع و آسان در ۸۰ دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان پاور بی آی Power BI – سریع و آسان در ۸۰ دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس فرمانی4.6
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از ابزارهای بسیار محبوب هوش تجاری سلف‌سرویس، Microsoft Power BI است. در این فرادرس، پس از بررسی اجمالی مفاهیم هوش تجاری، به آموزش استفاده از نرم‌افزار Microsoft Power BI برای اتصال به داده‌ها، ساخت مدل داده و نیز مصورسازی داده‌ها با انواع نمودارها خواهیم پرداخت. با توجه به روند رو‌به‌رشد پیاده‌سازی هوش تجاری در سازمان‌ها و محبوبیت نرم‌افزار Microsoft Power BI برای پیاده‌سازی هوش تجاری، بسیاری از سازمان‌ها به دنبال پیاده‌سازی هوش تجاری در سازمان خود با استفاده از این نرم‌افزار هستند. فراگیری این نرم‌افزار، راه شما را برای ورود به بازار کار در زمینه هوش تجاری تسهیل می‌کند.
دوره آموزش رایگان پاور بی آی Power BI – سریع و آسان در ۸۰ دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس فرمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان پاور بی آی Power BI – سریع و آسان در ۸۰ دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی