اطلاعات دوره
آموزش مدیریت ریسک + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ریسک + نکات کاربردی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:غلامرضا بداقی0
  • زمان:4 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

می‌توان گفت که مدیریت ریسک به فرایند شناسایی، ارزیابی و اولویت‌بندی خطرات و به دنبال آن، استفاده از منابع شرکت برای به حداقل رساندن خطرات، نظارت و کنترل تاثیر حوادث ناگوار و یا به حداکثر رساندن تحقق فرصت‌‌ها اطلاق می‌شود. در استاندارد‌های سیستم‌های مدیریت محیط زیست ISO 14001 نیز به مدیریت ریسک خطراتی که محیط زیست را تحت تاثیر قرار می‌دهند، پرداخته شده است. در استاندارد‌های سیستم‌های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی نظیر OHSAS 18001 و ISO 45001 نیز بر لزوم توجه به مدیریت ریسک خطراتی که ایمنی و بهداشت را تهدید می‌کنند پرداخته شده است. در این آموزش کاربردی، علاوه بر تشریح موضوعات و تعاریف اساسی در مدیریت ریسک و آنالیز خطر، به نحوه عملیاتی ساختن فرایند مدیریت ریسک می‌پردازیم.
دوره آموزش مدیریت ریسک + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط غلامرضا بداقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ریسک + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی