اطلاعات دوره
آموزش سبک های سرپرستی و تعامل هلدینگ با شرکت های تابعه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سبک های سرپرستی و تعامل هلدینگ با شرکت های تابعه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوبرداری از بنگاه‌های چند‌رشته‌ای و چندکاره و اقدام به تجدید ساختار سازمان‌ها بر این اساس، طی سال‌های اخیر در کشور ما رواج گسترده‌ای داشته است. ورود واژگانی مانند: شرکت‌های مادر تخصصی، شرکت‌های گروه، هلدینگ و… به ادبیات کسب و کار، نمود شکل‌گیری این روند در این حوزه است. در حال حاضر می‌توان شکل‌های گوناگونی از این نوع سازمان‌ها را از کسب و کارهای بسیار متنوع گرفته تا سازمان‌های متمرکز و تخصصی در بازار مشاهده نمود. وجود ساختارهای بزرگی مثل هلدینگ اگر چه به صورت بالقوه ظرفیت‌های بالاتری را برای رشد و توسعه کسب و کار ایجاد می‌کند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ساختار الزاما در بلند‌مدت اهداف مد نظر مدیران را تامین نمی‌کند. مدیران سازمان‌های هلدینگ در راهبری و هدایت کسب و کار تحت مدیریت خود، اغلب با ابهام‌های بسیاری در شیوه‌های مطلوب اداره مواجه هستند.
دوره آموزش سبک های سرپرستی و تعامل هلدینگ با شرکت های تابعه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی فردوسی جهرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک های سرپرستی و تعامل هلدینگ با شرکت های تابعه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی