اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت ایمنی فرایند PSM بر اساس الگوی CCPS
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ایمنی فرایند PSM بر اساس الگوی CCPS

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:هدایت توکلی0
  • زمان:6 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کشورهای مختلف، سیستم پیشگیری از حوادث را برای کنترل شرایط اضطراری از دهه 90 میلادی آغاز کردند و مدلی به نام مدیریت ایمنی فرایند یا PSM، شکل گرفت. این مدل توسط سازمان‌های مختلف ارائه شد که دارای آیتم‌های متفاوتی نیز بودند. از این بین، مدل 20 آلمانی CCPS همه خواسته‌های ایمنی در سایت‌های فرایندی را در برمی‌گیرد و از نظر سادگی و کارایی، بهترین مدل ارائه شده است و همچنین در کشورهای بی‌شماری نیز از این مدل استفاده می‌کنند.
دوره آموزش مدیریت ایمنی فرایند PSM بر اساس الگوی CCPS دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هدایت توکلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ایمنی فرایند PSM بر اساس الگوی CCPS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی