اطلاعات دوره
آموزش نمایش فضای حالت در سیستم های ﻛﻨﺘﺮل مدرن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نمایش فضای حالت در سیستم های ﻛﻨﺘﺮل مدرن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عقیل احمدی3.8
  • زمان:24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اهمیت دانش کنترل و نقش بی‌بدیل سیستم‌های کنترل در صنایع مختلف، بدیهی است به موازات توسعه صنایع، سیستم‌های کنترل مورد نیاز برای آن‌ها نیز توسعه یابد. سیستم‌های کنترل مورد استفاده در چندین دهه قبل متناسب با سیستم‌های آن روز، بسیار ساده و دارای اهداف کنترلی محدودتری بودند در حالی که در صنایع مدرن امروزی، انواع دیگری از سیستم‌ها و فرایندها دارای چند‌‌ ورودی و چند‌ خروجی هستند. در حقیقت، قابلیت عمده سیستم‌های کنترل مدرن، امکان استفاده از آن‌ها در سیستم‌های چند‌ ورودی و چند‌ خروجی و متغیر با زمان است. در این آموزش مباحث مربوط به نمایش فضای حالت در سیستم‌های ﻛﻨﺘﺮل مدرن بررسی می‌شود.
دوره آموزش نمایش فضای حالت در سیستم های ﻛﻨﺘﺮل مدرن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عقیل احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمایش فضای حالت در سیستم های ﻛﻨﺘﺮل مدرن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی