اطلاعات دوره
آموزش تحلیل سیستم های انرژی الكتریكی ۱
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل سیستم های انرژی الكتریكی ۱

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود لشگری4.8
  • زمان:5 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به دلیل مزیت‌هایی که انرژی الکتریکی دارد، این نوع انرژی همواره مورد توجه قرار داشته است. هدف از تولید و انتقال انرژی الکتریکی، تأمین نیاز مصرف‌کنندگان است. انرژی الکتریکی تحویل داده شده به مصرف‌کنندگان باید از کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای تعریف برخوردار باشد. با تحلیل و بررسی سیستم‌های انرژی‌های الکتریکی، می‌توان قیود لازم جهت بهره‌بردای ایمن و مطمئن از شبکه را جهت اطمینان از کیفیت انرژی الکتریکی تحویلی بررسی کرد. در این آموزش ضمن آشنایی با مفاهیم پایه سیستم‌های انرژی الکتریکی و نحوه مدل‌سازی تجهیزات سیستم و محاسباتی کمیت‌های مختلف، ساختار مرکز کنترل و مباحثی همچون بازار برق و خصوصی‌سازی را یاد خواهیم گرفت.
دوره آموزش تحلیل سیستم های انرژی الكتریكی ۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود لشگری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل سیستم های انرژی الكتریكی ۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی