اطلاعات دوره
تحلیل دینامیک های سیستم (بهار ۱۳۹٣)
مسیر آموزشی

تحلیل دینامیک های سیستم (بهار ۱۳۹٣)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دینامیک سیستم ها روشی برای درک رفتارهای یک سامانه پیچیده در طول زمان است. در این روش با تمرکز بر حلقه‌های بازخورد (Feedback Loops) درون سیستم، تأثیرات غیرخطی و تاخیرهای زمانی در میان متغیرها و همچنین ماهیت انباشتی و یا جریانی متغیرها، به بررسی رفتار یک سیستم می‌پردازند. با توجه به ماهیت عددی روش دینامیک سیستم ها، این امکان وجود دارد که مدل‌های مبتنی بر این روش را با استفاده از رایانه شبیه‌سازی کرد و با مجموعه پارامترها و متغیرهای مختلف وضعیت سیستم برای یک بازه زمانی در آینده را پیش‌بینی نمود.
دوره تحلیل دینامیک های سیستم (بهار ۱۳۹٣) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علینقی مشایخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل دینامیک های سیستم (بهار ۱۳۹٣) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام. متاسفانه تمام تلاش فیلم بردار این بوده که تصویری که روی پرده هست، به خوبی معلوم نباشد. با تنظیم نور محیط به راحتی این موضوع قابل حل بود. عملا تعدادی از جلسات غیر قابل فهم شده.

کاربر مکتب‌خونه

تشکر میکنم از یاران مکتب خونه. تشکر میکنم از دکتر مشایخی بابت بیان روان مطالب. این دوره برای برای کسانی که تحصیلاتش مرتبط ندارن هم مفیده. مطالب این کلاس و هوم ورک ها هم در یک کتاب چاپ شده که میتونید در کنار کلاس ازش استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی