اطلاعات دوره
آموزش دینامیک سیستم های قدرت 1
مسیر آموزشی

آموزش دینامیک سیستم های قدرت 1

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحمت اله خضری4.5
  • زمان:31 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم ترین و اساسی ترین دروس تحصیلات تکمیلی برق قدرت، درس دینامیک سیستم های قدرت می باشد. دینامیک سیستم های قدرت به درک، مدل سازی، تحلیل و روش های بهبود مسائل کنترل و پایداری در سیستم های قدرت می پردازد. در این فیلم آموزشی، دینامیک قسمت های مختلف یک سیستم برق در جهت مدل سازی و تحلیل آن توضیح داده می شود و سپس در مورد کنترل کننده های موجود در سطح سیستم قدرت و چگونگی طراحی و کاربرد آنها بحث خواهد شد.
دوره آموزش دینامیک سیستم های قدرت 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحمت اله خضری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دینامیک سیستم های قدرت 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

درسی بود که تو دانشگاه داشتم و این حالت کمکی داشت برام و مفید بود.

کسری

فن بیان استاد بسیار عالی بود.

داریوش

با سلام و عرض خسته نباشید برای کادر زحمتکش مجموعه فرادرس جا داشت که منم به نوبه خود از اساتیدی که در این مجموعه فاخر زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی خود را به جا بیاورم و از آقای مهندس خضری عزیز که واقعا مفهوم دینامیک سیستم های قدرت رو برای خود بنده ملموس کردن ایشون واقعا عالی عالی بودن، مهندس کلامی هریس و به ویژه آقای مهندس امید زندی عزیز که امید همه دانشجوها هستن تشکر و سپاسگزاری کرده من واقعا از وجود چنین اساتیدی در این مجموعه قدردانی میکنم و امیدوارم که هرجا هستن این اساتید همیشه خوش بدرخشن و اثری نیک از خود به جا بذارن.

مهیار غریبی

سلام خدمت شما مهندس خضری عزیز تشکر بابت این اموزش خوب و روان بسیار مسلط و روان و با حوصله مباحث گفته میشه امیدوارم همیشه موفق باشید

کاربر میهمان

As a Ph.D. student who needed a course rather than a plain textbook to grasp the material from Kundur's, I found this course quite useless. The instructor only narrates what exactly has been written in the book, rather than decoding what the book is going to say. If you are already a grandmaster in Power System Dynamics and just need to refresh your mind, then watch these videos. However, if you are just a grad student without a proper background in Dynamic studies, then be advised that this course won't help you. Anyway, thank you Faradars for your great platform, rarely found in other countries!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی