اطلاعات دوره
آموزش مقاومت مصالح – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش مقاومت مصالح – مرور و حل تست کنکور ارشد

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدمهدی سوری5
  • زمان:8 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دو هدف اصلی این درس محاسبه و تخمین استحکام مواد و سازه‌ها، و محاسبه تغییر شکل تحت تاثیربارگذاری‌های متفاوت است. انعطاف‌پذیری و استحکام اجسام به سه عامل هندسه، جنس جسم و بارگذاری روی آن بستگی دارد که در درس مقاومت مصالح این سه عامل را در اجسام مختلف بررسی می‌کند. این آموزش شامل فصل‌های تنش و کرنش، پیچش، تنش خمشی و برشی در تیرها، تبدیل تنش‌ها، تغییر مکان تیرها، روش انرژی و ستون‌ها است. در هر فصل، ابتدا نکات مرتبط با آن فصل به طور کامل شرح داده شده و، در ادامه، فصل تست‌های کنکور ارشد رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی هوافضا، به‌ویژه تست‌های 5 سال اخیر، به طور کامل حل خواهد شد. با مشاهده و بررسی این فرادرس، می‌توانید درصد قابل توجهی در این درس در کنکور کسب کنید و دیگر به هیچ منبعی نیاز نخواهید داشت.
دوره آموزش مقاومت مصالح – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقاومت مصالح – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی