اطلاعات دوره
آموزش ارتعاشات غیر خطی – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش ارتعاشات غیر خطی – جامع و با نکات مهم

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدمهدی سوری5
  • زمان:5 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس ارتعاشات غیرخطی یکی از دروس تخصصی مهندسی مکانیک، مندسی هوافضا و مهندسی عمران است که در آن، به تحلیل و حل معادلات غیرخطی حاکم بر سیستم‌های مختلف با روش‌های تحلیل و تقریبی پرداخته می‌شود. معادلات حاکم بر اکثر مسائل مهندسی صنعت معادلات دیفرانسیل غیرخطی هستند و خطی‌سازی‌هایی که معمولا انجام می‌شود، ابزاری تقریبی است که در محدوده نقاط تعادل، اعتبار دارد و در سایر نقاط، اعتبار خود را از دست می‌دهد. به عنوان مثال، اگر سیستمی، مانند یک آونگ ساده، نوساناتی با دامنه‌های بزرگ‌تر از 5 درجه داشته باشد، دیگر نمی‌توان از روش‌های خطی‌سازی معادلات آن را استخراج کرد. هدف اصلی این درس بررسی ارتعاشات غیر خطی سیستم‌های دینامیکی از نظر مکانیزم ایجاد ارتعاشات است. در نظر گرفتن مدل غیرخطی هر یک از المان‌های یک سیستم ارتعاشی در یک سیستم دینامیکی منجر به معادله غیرخطی برای سیستم می‌شود. آشنایی با معادلات غیرخطی این سیستم‌ها و فراگیری حل تحلیلی و عددی این معادلات و برقراری ارتباط بین دانسته‌های سیستم‌های خطی با سیستم‌های غیرخطی از دیگر اهداف این درس است.
دوره آموزش ارتعاشات غیر خطی – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتعاشات غیر خطی – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی