اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار اپن استودیو OpenStudio برای محاسبه انرژی ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار اپن استودیو OpenStudio برای محاسبه انرژی ساختمان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حانیه محبی0
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در قرن حاضر، با توجه به افزایش جمعیت و بالا رفتن تقاضا برای انرژی، با چالش‌های زیست‌محیطی و اجتماعی بسیاری روبه‌رو هستیم. برای پاسخ به این چالش‌ها به ساختمانی نیاز داریم که هم انرژی کمتری مصرف کند و هم آسایش و امنیت بیشتری را فراهم کند. اپن استودیو (OpenStudio) یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی حرارتی ساختمان است و در بسیاری از پژوهش‌ها از این نرم‌افزار برای تحلیل انرژی در ساختمان استفاده می‌شود. این نرم‌افزار قابلیت مدل‌سازی و تحلیل بسیاری از خصوصیات ساختمان را دارد. در این آموزش، به شبیه‌سازی حرارتی ساختمان (مدل‌سازی حجم، تخصیص مصالح، برنامه‌های زمان‌بندی، بار گرمایش و سرمایش، تهویه، ساکنین و...) پرداخته می‌شود.
دوره آموزش نرم افزار اپن استودیو OpenStudio برای محاسبه انرژی ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حانیه محبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار اپن استودیو OpenStudio برای محاسبه انرژی ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی