اطلاعات دوره
آموزش تجزیه و تحلیل اجزای محدود میله و تیر در هایپرمش HyperMesh
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل اجزای محدود میله و تیر در هایپرمش HyperMesh

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهری ایزانلو2.5
  • زمان:6 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تجزیه و تحلیل المان‌هایی مانند میله و تیر، با توجه به کاربردهای گسترده‌ای که در سازه‌های مختلف دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرفی، تحلیل‌ مسائل، با نرم‌افزاری مانند هایپرمش، به درک بهتر مفاهیم کمک می‌کند. در این آموزش، یاد خواهیم گرفت که چگونه می‌توان تجزیه و تحلیل‌های مربوط به میله و تیر را در نرم‌افزار هایپرمش انجام داد. پس از محاسبه مقادیر گره‌، می‌‌توان با استفاده از روابط درون‌یابی، پاسخ مسئله را در تمام نقاط یک المان تقریب زد. در این آموزش، تحلیل تنش، محاسبه‌ تغییر شکل و شیب در تیرها و میله‌ها برای شرایط مرزی و بارگذاری مختلف به روش اجزای محدود در محیط نرم‌افزار هایپرمش (HyperMesh) انجام می‌شود. برای حل مسائل در محیط نرم‌افزار HyperMesh از حلگر OptiStruct استفاده و پس‌پردازش نتایج در دو محیط HyperView و HyperGraph انجام می‌شود. همچنین، برای درک بهتر، در تعدادی از تمرین‌ها، مقادیر تغییر شکل، شیب و تنش با استفاده از فرمول‌های مقاومت مصالح به صورت دستی محاسبه شده و نتایج حل دستی با نتایج به دست آمده از نرم‌افزار هایپرمش مقایسه می‌شوند.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل اجزای محدود میله و تیر در هایپرمش HyperMesh دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهری ایزانلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل اجزای محدود میله و تیر در هایپرمش HyperMesh را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی