اطلاعات دوره
آموزش آکواکراپ – شبیه سازی عملکرد و بهره وری مصرف آب در رشد گیاهان با AquaCrop
مسیر آموزشی

آموزش آکواکراپ – شبیه سازی عملکرد و بهره وری مصرف آب در رشد گیاهان با AquaCrop

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آکواکراپ (AquaCrop) یک برنامه منومحور است که با یک رابط کاربری خوب توسعه یافته است. از منوی اصلی، کاربر به مجموعه کاملی از منوها دسترسی دارد که در آن داده‌های ورودی، نمایش داده می‌شوند و می‌توانند به‌روز شوند. ورودی شامل داده‌های آب‌ و هوا، محصول، مدیریت آبیاری و مزرعه، ویژگی‌های خاک و آب‌های زیرزمینی است که محیطی را که محصول در آن توسعه می‌یابد تعریف می‌کند. در این نرم‌افزار می‌توان اثر مدیریت‌های مختلف آبیاری و مزرعه‌ای را بررسی کرد. از جمله دیگر کاربردهای این نرم‌افزار تعیین شکاف بهره‌وری، محاسبه میزان آب مورد نیاز یا طراحی سیستم آبیاری، اثر تغییر اقلیم بر میزان محصول در آینده و... است. نرم‌افزار AquaCrop نرم‌افزار پیشنهادی سازمان خواربار جهانی سازمان ملل (FAO) است.
دوره آموزش آکواکراپ – شبیه سازی عملکرد و بهره وری مصرف آب در رشد گیاهان با AquaCrop دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم تیموری یگانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آکواکراپ – شبیه سازی عملکرد و بهره وری مصرف آب در رشد گیاهان با AquaCrop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی