اطلاعات دوره
آموزش تکنیک خلاء (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک خلاء (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

خلاء به معنی تهی‌سازی است و در مورد محیطی به کار می‌رود که از هوا خالی شده باشد. امروزه، با پیشرفت علم و تکنولوژی، تکنیک خلاء نیز اهمیت چندین برابری یافته است. میزان اهمیت هر علم یا تکنولوژی از نوع و اندازه استفاده آن در ساخت دستگاه‌های مختلف و استفاده علمی از آن مشخص می‌شود. درس تکنیک خلاء در بیشتر شاخه‌های علوم، به ویژه گرایش‌های فیزیک هسته‌ای، حالت جامد، فضا، دماهای پایین، دماهای بالا، متالوژی، ساختار نانو، فیزیک سطح، لیزر، لایه نازک و روش‌های مختلف لایه نشانی، فیزیک اتمی و مولکولی، لایه‌های محافظتی صنعتی و فیزیک پلاسمای صنعتی و پژوهشی کاربرد داشته است و دارد. امروزه، تکنیک خلاء در دنیای مدرن، کاربرد بسیار زیادی دارد و به همین خاطر یکی از دروس کارشناسی فیزیک محسوب می‌شود. البته، تمام مهندسان می‌توانند از آن استفاده کنند. با یادگیری این آموزش، نقش خود را در تولید وسایل صنعتی افزایش خواهید داد.
دوره آموزش تکنیک خلاء (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا درانی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک خلاء (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی