اطلاعات دوره
آموزش تخصصی Redux مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش تخصصی Redux مقدماتی تا پیشرفته

1,400,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,400,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ریداکس یه کتابخونه پراستفاده واسه مدیریت حالت های مختلف یه برنامه جاوا اسکریپتیه که تو بازار کار ری‌اکت یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌ها واسه توسعه دهنده های فرانت‌اند به حساب میاد. از اونجایی که تو اکثر دوره‌ها ریداکس فقط در کنار ری‌اکت تدریس میشه، خیلی از افراد فکر می‌کنن ریداکس خیلی سخته و به این راحتیا نمیشه اونو یاد گرفت. تو این دوره کتابخونه ریداکس رو از صفر مطلق شروع می‌کنیم و ازش در پروژه های جاوا اسکریپت خام استفاده می‌کنیم و بعد از این که به خودِ ریداکس مسلط شدین، با آمادگی و قدرت بالا ریداکس رو تو پروژه ری‌اکتی استفاده می‌کنیم.
دوره آموزش تخصصی Redux مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,400,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تخصصی Redux مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Papymankan

سلام خسته نباشید من تقریبا دوره های ریکت و گیت رو دارم تموم می کنم به نظرتون بعد از این دوره ها چی رو یاد بگیرم بهتره؟ ریداکس یا بیست کتابخونه یا نکست یا ....

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. بهتره اول ریداکس و سپس 20 کتابخونه ری‌اکت رو یاد بگیرین، سپس به ترتیب تایپ اسکریپت و نکست رو شروع کنید.

شهاب عینی

سلام استاد-ببخشید مباحث RTK Query , saga رو در آپدیت دوره آموزش میدید ؟ و روره چه زمانی آپدیت میشود؟ممنون.

محمدامین سعیدی راد

سلام شهاب جان، بله. حدودا اواخر فصل پاییز.

Rastegar

به معنای واقعی این دوره رو ترکوندین استاد انقدر روان و حرفه ای تدریس شد که لذت بردم و واقعا ریداکس که خیلی ساده بود !

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی