اطلاعات دوره
آموزش کاربردی Typescript بصورت پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی Typescript بصورت پروژه محور

2,399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 2,399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تایپ اسکریپت یه زبون برنامه نویسیه که توسط مایکروسافت ارائه شده و یسری قابلیت و فیچر های جدید رو با هدف افزایش پرفورمنس و کاهش احتمال خطا به جاوا اسکریپت اضافه کرده. بنا به آمار استک‌اور‌فلو و بازار کار جاوا اسکریت، امروزه تایپ اسکریپت به یکی از زبان های مهم، پراستفاده و محبوب تبدیل شده. به طوری که هر برنامه نویس که با جاوا اسکریپت سر و کار داشته باشه (چه فرانت‌اند و چه بک‌اند)، برای ورود به بازار کار و افزایش قدرت کدنویسی حتما باید تایپ اسکریپت رو بلد باشه. پس فرقی نمی‌کنه شما با کدوم یک از تکنولوژی های ری‌اکت، ویو، نود‌جی‌اس و ... کار میکنین، اگر برنامه نویس جاوا اسکریپت هستین، حتما باید تایپ اسکریپت رو در رودمپ خودتون قرار بدین.
دوره آموزش کاربردی Typescript بصورت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی Typescript بصورت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Rastegar

سلام استاد عزیز دوره js تون رو دیدم بی نظیر دوره react بی نظیر دوره ریداکس که حرفی برای گفتن نزاشتید انقدر روان و عالی درس دادید و کلی دوره های دیگه که با دیدنشون بیشتر مصمم شدم جز شما مدرس دیگه ای نمیتونه انقدر عالی درس بده و همه دوره هارو با شما پیش اومدم تا اینجا ولی با دوره تایپ اسکریپت نمیتونم ارتباط برقرار کنم فقطم قسمت شی گراییشو بقیه قسمتا اوکیه احتمالا مبحث سختیه و بخاطر اونه و ممنون از اموزش های عالیتون همیشه سلامت باشید

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. ممنونم از لطف شما احتمالا قبلا داخل خود جاوا اسکریپت شی‌گرایی رو خوب یاد نگرفتین. به هرحال اگه با ری‌اکت کار می‌کنین تایم زیادی برای پارادایم شی‌گرایی اختصاص ندین. همین که بدونین همچین پارادایمی وجود داره و چطور کار می‌کنه کافیه

Ali

استاد گفته بودین تایپ اسکریپت در ویو رو هم اضافه میکنید، ولی نمیبینم سرفصلشو، مثل خود دوره ویو نشه که قرار بود اپدیت ورژن 3 اش بیاد ولی نیومد :)

محمدامین سعیدی راد

سلام علی جان. لطفا یه بار کشتون رو پاک کنین :))

semicolon

واقعا مسخرست . داخل tsc کد میزنیم این همه متته به خشخاش میذاریم ، تهش اصلاً مهم نیست که چقدر ارور وجود داره ، tsc به هر حال کد مارو تبدیل میکنه به فایل js و دیگه خبری از ارور نخواهد بود. خنده داره که چرا اصلاً از ts استفاده میشه. مسخرست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی