اطلاعات دوره
آموزش PWA بصورت پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش PWA بصورت پروژه محور

855,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 855,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کلمه PWA مخفف Progressive Web App بوده و یه تکنولوژی تقریبا جدیده که میتونیم بهمون اجازه میده وب‌سایتی که توسعه دادیم رو به شکل یه اپلیکیشن دربیاریم که روی اندروید، IOS، ویندوز، مک و ... قابل نصبه. امروزه Pwa بازار کار قابل قبول و خوبی رو داره و در حال رشده و بهترین زمان واسه یادگیریشه. واسه ساخت اپ Pwa نیاز نیست از نو کدنویسی کنین، همون وب‌سایت که توسعه دادین رو به شکل اپلیکیشن قابل نصب درمیارین، به همین راحتی و خوشمزگی.
دوره آموزش PWA بصورت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 855,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش PWA بصورت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

alireza talebizadeh

سلام . استاد حداکثر دوره چند ساعت تایم تدریسش میشه؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. حداکثر 12 ساعت در نظر بگیرید.

alireza

سلام . با اینکه اپ های pwa با مرورگر اجرا میشن ایا امکان اینکه در play store و بازار هم باشند وجود داره ؟ ممنون

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. به طور دیفالت نه، این امکان وجود نداره. برای رسیدن به این هدف باید اقداماتی‌ انجام بدید و پکیج ionic رو بلد باشین.

محمد محمد

اینکه گفتید دیگه نمیشه دانلود کرد خیلی بده خوب من اگر از اول میدونستم خرید نمیکردم لطفا یک راه دیگه پیدا کنید که هم منافع شما تامین بشه هم ما بتونیم دانلود کنیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی