اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور Bootstrap
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور Bootstrap

400,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 400,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش پروژه محور Bootstrapbootstrap یک فریمورک فرانت اند برای توسعه وب است، bootstrap به دلیل استفاده از اصول طراحی ریسپانسیو شناخته شده، ایجاد وبسایت هایی را با اندازه های مختلف صفحه نمایش آسان می کند.bootstrap مجموعه ای از component ها را مانند navbar، دکمه ها و فرم ها ارائه می دهد که به راحتی می توان آن ها را سفارشی کرد و در پروژه های وب استفاده کرد، یکی از ویژگی های اصلی bootstrap سیستم grid آن است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد طراحی ریسپانسیو و انعطاف پذیر برای وب سایت ایجاد کنند.بوت استرپ 5 در مقایسه با نسخه های قبلی، اتکای خود را به جی کوئری کاهش داد، و آن را با فریمورک ها و کتابخانه های مدرن جاوا اسکریپت سازگارتر و سبک تر کردbootstrap شامل کلاس های کاربردی است که اعمال استایل های رایج مانند حاشیه ها، padding ها و تراز بندی متن را به طور مستقیم روی عناصر html ایجاد می کند
دوره آموزش پروژه محور Bootstrap دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در سینا لرن توسط سید سینا شجاعی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 400,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور Bootstrap را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی