اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تجربیات طلایی من در کار تیمی
مسیر آموزشی

تجربیات طلایی من در کار تیمی

375,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 375,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ساده ترین حالت شما اگه تو یک شرکت برنامه نویسی استخدام بشین، وارد تیم اون شرکت میشین و باید مهارت هایی رو در زمینه کار تیمی داشته باشین تا دچار یسری اذیت‌ها و مشکلات نشین. و این دوره برای تمامی افرادی که در یک حوزه مربوط به برنامه نویسی فعالیت میکنن پیشنهاد میشه تا بتونن عملکردشون رو در کار تیمی بهبود و افزایش بدن
دوره تجربیات طلایی من در کار تیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد | قدیر یلمه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 375,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تجربیات طلایی من در کار تیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Mojtabam

سلام استاد خسته نباشید اگر توی برنامه تون هست خواهشا اموزش کار با برنامه هایی که برای کار تیمی استفاده میشن مثل trello رو هم آموزش بدید حالا چه ابزار هایی که برای کار به صورت حضوری چه به صورت ریموت استفاده میشن مرسی :)

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. بله، آموزش داده میشن

matinhosseini2003

سلام استاد ضبط این دوره از کی استارت میخوره؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. حقیقتا قصد داشتم از همین اردیبهشت ماه ضبط دوره رو استارت بزنم اما بنا به مشغله زیاد و کسالتی که داشتم متاسفانه نتونستم و بابت این تاخیر عذر می‌خوام ازتون. سعی می‌کنم خرداد ماه ضبط دوره رو استارت بزنم

مرتضی افروزه

سلام خسته نباشید میشه خیلی کوتاه سرفصل مطالبی که تو دوره قراره بگید رو بفرمائید؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی