اطلاعات دوره
وبینار آموزشی امنیت من در فضای مجازی
مسیر آموزشی

وبینار آموزشی امنیت من در فضای مجازی

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پس از برگزاری موفق اولین وبینار امنیت در شبکه های اجتماعی با بیشتر از 120 نفر شرکت کنندهوبینار امنیت من با سر فصل های بروز شده  و کامل تر شده برگزار میگردد... روزانه افراد بسیار زیادی هستند که توسط سود جویان یا به اصطلاح هکر ها مورد حمله های سایبری قرار میگیرند و ضرر های زیادی متحمل میشوند.   آیا میدانید روزانه بیشتر از 800 مورد کلاه برداری مالی فقط در تهران گزارش میشود آیا میدانید روزانه عکس های شخصی یا خانوادگی ده ها نفر در ایران لو میرود آیا میدانید بیش از 99 درصد هک های اتفاق افتاده ناشی از فقر دانش امنیتی قربانی بوده است. بعد از این وبینار چه چیزی بدست می آورید؟ با روش های متداول هک آشنا خواهید شد و میتوانید با آن مقابله کنید. میتوانید امنیت خودتان را در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بالا ببرید. با روش های متداول کلاهبرداری های اینترنتی آشنا خواهید شد و....  
دوره وبینار آموزشی امنیت من در فضای مجازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط اسماعيل فرهادي مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آموزشی امنیت من در فضای مجازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی