اطلاعات دوره
وبینار رایگان سوئیچ های مجازی (Open vSwitch)
مسیر آموزشی

وبینار رایگان سوئیچ های مجازی (Open vSwitch)

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رایانش ابری مدلی برای فراهم کردن دسترسی آسان بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه به مجموعه ای از منابع محاسباتی قابل تغییر و پیکربندی است که این دسترسی بتواند با کمترین نیاز به مدیریت منابع و یا نیاز به دخالت مستقیم فراهم کننده سرویس به سرعت فراهم شده یا آزاد گردد. مجازی سازی یکی از تکنولوژی های مورد استفاده در رایانش ابری و روشی جهت نصب و راه اندازی همزمان چند ماشین مجازی در یک سخت افزار می باشد. ارتباط میان ماشین های مجازی از طریق سوئیچ های مجازی برقرار می شود. در این ارایه سوئیچ مجازی Open vSwitch که یک محصول کد متن باز برای برقراری ارتباط میان ماشین های مجازی است، مورد بررسی قرار میگیرد. با توجه به اینکه این ارائه یک بار بصورت حضوری برگزار شده، بدلیل نوسانات اینترنت و همچنین به درخواست بی شمار کاربران، تصمیم بر برگزاری دوباره این موضوع این بار بصورت وبینار (غیر حضوری و آنلاین) بصورت اختصاصی گرفته شد... برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اوپن وی سوئیچ و مباحث مرتبط با آن، کلیک کنید. همچنین توصیه می شود برای درک مباحث این وبینار، وبینار رایانش ابری (مفاهیم و بررسی های موردی) را نیز مشاهده نمایید.
دوره وبینار رایگان سوئیچ های مجازی (Open vSwitch) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رحیم انتظاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان سوئیچ های مجازی (Open vSwitch) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی