اطلاعات دوره
آموزش CCNP Switch سوئیچ سیسکو
مسیر آموزشی

آموزش CCNP Switch سوئیچ سیسکو

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ابوالفضل فرخ رو4.8
  • زمان:12 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، قصد داریم هر آنچه را که شما برای راه اندازی یک شبکه داخلی نیاز دارید، به شما آموزش دهیم و برای مصاحبه های کاری خود، هیچ مشکلی نداشته باشید. این آموزش یکی از مهم‌ ترین آموزش‌ های شبکه است. به طوری که اگر شما قصد دارید در هر شاخه از شبکه، کار و یا تحصیل کنید، نیاز دارید تا از رفتار شبکه لایه دو، آگاهی کامل داشته باشید. برای یادگیری آموزش های امنیت و یا VOIP حتما باید به آموزش‌ های سوئیچ و روت، تسلط کامل داشته باشید. به طور کلی می‌ توان از این آموزش به عنوان پایه برای دوره‌ های راه‎ اندازی شبکه نام برد.
دوره آموزش CCNP Switch سوئیچ سیسکو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوالفضل فرخ رو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش CCNP Switch سوئیچ سیسکو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اردوان

با اینکه یکسری از مباحث نبود، ولی خیلی خوب در مورد مسائل توضیح داده میشد. حتی کسانی که ccna ندیده باشن بنظرم میتونن بفهمن که مباحث از چه قراره.

سعید

خوب بود، با دیدن این آموزش تونستم مشکلاتمو برطرف کنم و بتونم عملی اجرا کنم.

Alireza

مطالب دشوار رو به راحتی توضیح میدن.

kamymaja

سپاسگزارم از زحمتی که کشیدید.

نورالهی

آموزش خوبیه فقط این که مطالب بعضی جاها بهم ریخته، بنظرم بهتر بود به جای هر ویدیو یک ساعته چند تا ویدیو کوچکتر تهیه می شد. در کل خوب بود خیلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی