اطلاعات دوره
آموزش امنیت شبکه با پیکربندی Port - Security روی سوئیچ سیسکو - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش امنیت شبکه با پیکربندی Port - Security روی سوئیچ سیسکو - متوسط

11,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 11,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش کوتاه ویدیویی شما نحوه پیکربندی Port-Security روی سوئیچ سیسکو را می آموزید که برای امنیت شبکه استفاده می شود. با استفاده از این توانمندی که در این آموزش ویدیویی کوتاه بدست می آورید می توانید، امنیت دسترسی به پورت های سوئیج سیسکو را افزایش می دهیم و قادر به کنترل دسترسی به پورت های Ethernet ؛ Fast Ethernet ؛ Gigabit Ethernet باشید. در این توانمندی با تعیین Mac Address های مجاز به استفاده از پورت از دسترسی سایر تجهیزات با پورت های Switch جلوگیری می شود.
دوره آموزش امنیت شبکه با پیکربندی Port - Security روی سوئیچ سیسکو - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد اصدقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 11,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امنیت شبکه با پیکربندی Port - Security روی سوئیچ سیسکو - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد علی هادی خواه

خوب

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی