اطلاعات دوره
سناریو 1 : آموزش پیاده سازی سناریوی VLAN در سوئیچ های سیسکو
مسیر آموزشی

سناریو 1 : آموزش پیاده سازی سناریوی VLAN در سوئیچ های سیسکو

691,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 691,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش سیسکو به صورت سناریو محور ( کارگاهی + پروژه ای ) یکی از دوره های محبوب سیسکو در توسینسو است که به عنوان یک دوره مکمل برای دوره CCNA سیسکو محسوب می شود. دانشجویان رشته سیسکو که آموزش سیسکو را با دوره آموزشی CCNA شروع کرده اند می توانند با استفاده از سناریوها و پروژه هایی که در قالب تجربیات استاد شوهانی در محیط های واقعی کسب شده است و در قالب سناریو به شما آموزش داده می شود ، دانش سیسکویی خودشان را فراتر از سطح CCNA ارتقاء بدهند.  طی مقاله ای قبلا مباحث و مفاهیم VLAN را تشریح کرده ایم و در این ویدیو می خواهیم یک سناریوی را به صورت عملی پیاده سازی کنیم و تا با نحوی عملکرد و اجرای آن بیشتر آشنا شویم. در تصویر زیر شمای کلی این سناریو نمایش داده شده است.
دوره سناریو 1 : آموزش پیاده سازی سناریوی VLAN در سوئیچ های سیسکو دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط جعفر قنبری شوهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 691,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سناریو 1 : آموزش پیاده سازی سناریوی VLAN در سوئیچ های سیسکو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی