اطلاعات دوره
دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه
مسیر آموزشی

دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه

870,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 870,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به منظور ارائه خدمات به شهرستانی های عزیزی که نمی توانند دوره الگوسازی و دوخت شلوار زنانه را به صورت حضوری شرکت کنند، اقدام به برگزاری دوره آموزش مجازی الگوسازی و دوخت شلوار زنانه کرده ایم.دوره مجازی الگوسازی و دوخت شلوار زنانه از نظر سرفصل ها و جزئیات دقیقا مشابه دوره حضوری می باشد و هیچ تفاوتی از نظر کمی و کیفی ندارد، به تمامی هنرجویان دوره مجازی مدرک بین المللی تعلق می گیرد که حرفه ای ترین و معتبرترین مدرک پوشاک است.هدف از آموزش الگوسازی ودوخت “شلوار زنانه” تسلط و یادگیری کامل سرفصل های آموزشی دوره شامل الگوسازی، برش و دوخت اساس شلوار، شلوار برمودا، شلوار گشاد، شلوار پیلی دار، دامن شلواری، جیب فیلتاب و… است. تمامی سرفصل ها با حرفه ای ترین متد روز دنیا تدریس می شود و هنرجو با مفاهیم علمی و عملی دوخت شلوار زنانه آشنا می شود و در انتهای دوره می تواند تمامی مدل های شلوار را به راحتی الگو سازی و دوخت نماید و برای بازار کار آماده گردد.در ادامه توضیحات فیلم آموزش خیاطی و سر فصل های آن را مشاهده می نمایید.
دوره دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 جلسه می‌باشد که در آکادمی هنر پارس توسط اساتید هنر پارس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 870,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مجازی دوخت شلوار زنانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های خیاطی سراسر اینترنت را در صفحه خیاطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی