اطلاعات دوره
رسیدن به درامد ماهانه ۱۰۰ دلار از طریق یوتیوب
مسیر آموزشی

رسیدن به درامد ماهانه ۱۰۰ دلار از طریق یوتیوب

420,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 420,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:قدیر یلمه2.2
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توی این لایو. بصورت خیلی جدی سعی میکنیم که راجب رسیدن به درامد از یوتیوب و اینکه چطور باید درامدمون رو بدون داشتن حساب و اشنای خارجی نقد کنیم و چالش های تولید محتوا و غیره صحبت کنیم. این ویدیو به اندازه کافی. دیدگاه لازمه رو برای استارت یوتیوب و رسیدن به حداقل ۱۰۰ دلار درامد در ماه رو به شما میده و اصلا ام فرقی نداره که میتونید جلو دوربین صحبت کنید یا خیر. چون با روش های گفته شده میتونید فیدبک های خفنیو حتی با ویدیوی بدون صدا هم بدست بیارید
دوره رسیدن به درامد ماهانه ۱۰۰ دلار از طریق یوتیوب دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط قدیر یلمه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 420,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره رسیدن به درامد ماهانه ۱۰۰ دلار از طریق یوتیوب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Nikan

نمیدونم چرا افراد زیادی از سایتتون بد میگن ولی من بدی ای ازشما ندیدم. بعضیا هم پکیج هاتون رو پابلیک میکنن در صورتی که من به خودم اجازه ندادم که فایل هارو بدون رضایت شما دان کنم

dashmmd

ببخشید چرا فیلم دوره نمیاد واسم؟ داخل لیست درس ها اون قسمتی که ویدیو رو نشون میده خالیه واسم هیچی نیست !

qadiryolme

سلام. ممنون میشم تیکت بدید تا مشکلتون رو بررسی کنند. ما تست کردیم و مشکلی نبود

ahmadngh

سلام وقتی به شعار سایت نگاه می کنیم که به هر قیمتی آموزش تولید نمی کنیم اعتماد می کنه آدم، دیگه انتظار یه همچین آموزشی رو نمیشه داشت واقعا. فقط روی اسلاید صحبت کردن که جواب نیست. دو تا سایت معرفی کنید چطوری کانال بسازیم، چطوری آپلود کنیم؟ مستقیم با فیلترشکن آپلود کنیم یا از طریق VSP؟ پنل یوتیوب استودیو و ... اینکه کل آموزش رو روی 3 تا اسلاید جم و جور کرد که نشد کار رو در آوردن.

qadiryolme

دوست عزیز. این ویدیوی یک وبینار ضبط شده هستش. طبعا ادم نمیتونه در یک وبینار یک و خوردی ساعته تمام ابعاد رو پوشش بده برای یادگیری این مسائلی ام که گفتید راحت میتونید تو یوتیوب سرچ کنید اموزش یوتیوب. خیییلیا هستند که این موردو اموزش دادند. ما در این وبینار به اصل قضیه پرداختیم که تکلیف شمایی که مخاطب هستی روشن شه تا بدونید در مسیرتون چیو چطوری باید تولید کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی