اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ترفند های کاربردی پایتون
مسیر آموزشی

ترفند های کاربردی پایتون

540,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 540,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن2.8
  • مدرس:رضا دولتی0
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه میدونیم که زبان برنامه نویسی پایتون یه زبان خیلی جذاب، راحت و همینطور کاربردیه.  قبل از اینکه بخواین این دوره رو ببینید اگر دوره آموزش پایتون رو ندیدین حتما دوره رو ببینید که خیلی خیلی بهتون کمک خواهد کرد .به خودی خود اگه کد های پایتون رو با سایز زبان های برنامه نویسی مثل cpp یا java مقایسه کنید میبینید که چقدر کد های پایتون کوتاه تر هستند و همین بیشتر از پیش جذابیت های پایتون رو به رخ میکشه. اما اگه بگم حتی خیلی وقت ها این کد های کوتاه رو باز هم میشه کوتاه تر نوشت چی؟ یا اگه بگم برای خیلی از تکه کد های طولانی که توی پایتون مینویسیم یک مسیر کوتاه یک خطی و کوتاه تر وجود داره چی؟ توی این دوره  نسبتا کوتاه شما یاد میگیرید پایتون رو کوتاه تر و جذاب تر و بهینه تز از قبل کد بزنید! راستی حرف از بهینگی شد. ترفند ها همشون برای کوتاه نویسی نیستند‌.  ما یک سری ترفند هایی رو یاد میگیریم که باعث میشه کد هامون رو سریع تر اجرا کنیم یا اینکه میزان حافظه مصرفی کمتری داشته باشیم. که این هم قطعا برای بهینه بودن پروژه های ما مفید خواهد بود!
دوره ترفند های کاربردی پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط رضا دولتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 540,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ترفند های کاربردی پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mahyank750

سلام،. آقا من دوره قبلی را داشتم می خوندم، تو یک روز عوض شد، خب آلام من وسط دوره ام،

dragon_svn

خیلی جالبه با این که اصلا این دوره رو خریداری نکردم ولی یه نگا به مطالب کردم دیدم که همشو بلدم به لطف شب زنده داری و تمرین بینهایت جالبه فقط 6 ماهه پایتونو یاد گرفتم به لطف آقای دولتی تو دروه فوق العاده کامشلون یک سایت تمرین پایتون هم معرفی میکنم براتون رفقا حتما کارکنین باهاش واسه همه فصل ها تمرین داره حتی regex توابع بازگشتی سایت w3resource

e.r.f.a.n

مدت زمان این دوره چقدره؟

dragon_svn

رضا دولتی سوپرنچرال دنیای برنامه نویسی :)

pythonbazz

آقا رضای عزیز برنامه ای برای تولید دوره ی هوش مصنوعی آیا دارین ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی