اطلاعات دوره
تست نفوذ با کالی لینوکس - PWK [سناریو محور]
مسیر آموزشی

تست نفوذ با کالی لینوکس - PWK [سناریو محور]

1,300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 1,300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:اشکان مقدس4.4
  • زمان:18 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در این دوره قرار هست که kali linux رو با یک دیدگاه متفاوت. بصورت عملی و کاملا سناریو محور به شما آموزش بدیم. این به این معنی هست که صرفا قرار نیست کورکورانه با ابزارها کار کنیم و یا اسیب پذیری های مختلفی رو تست کنیم. بلکه در ابتدا سناریو های مختلفی رو مطرح میکنیم و چرایی به وجود اومدن اسیب پذیری ها و چگونگی سو استفاده مهاجمین و.. رو شرح میدیم و بعد با یک منطق متفاوت. سراغ کار با ابزار ها میرویم
دوره تست نفوذ با کالی لینوکس - PWK [سناریو محور] دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط اشکان مقدس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تست نفوذ با کالی لینوکس - PWK [سناریو محور] را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mehrzadshahsavari

چرا دوره ماوقف شده؟؟؟؟ قرار همین جوری بمونه؟؟؟؟

qadiryolme

خیر. درحال اپدیت هست. منتها تا زمان اتمامش رو این حالت میمونه. نمیخوایم مشتری جدیدی رو پذیرش کنیم که اگر احیانا دوره توسط مدرس کامل نشد. بدقول و شرمنده نشیم پیش عزیزانی که جدید وارد این دوره شدن

midas

دوره تکمیل شده؟ تعداد سرفصل های رسمی pwk بیشتر نیست ؟

qadiryolme

سلام. ذرحال برگذاری هست

anarkhameus

استارت این دوره کی قراره بخوره؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی