اطلاعات دوره
آموزش اجرا (Run) کردن سرور آپاچی در کالی لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش اجرا (Run) کردن سرور آپاچی در کالی لینوکس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این آموزش قرار هست استارت یا همان اجرا کردن سرور آپاچی در کالی لینوکس رو بهتون یاد بدم...-با دانلود رایگان آموزش یکی از مشکلاتی که اکثر دوستان دارند اینه که نمیتونند فایلی رو از سیستم کالیشون روی سیستم عامل اصلیشون بیارند و مشکل در نصب VM Tools در مجازی سازشون دارند ! خب با این روش خیلی راحت تا حدودی این مشکل رو باهم حل میکنیم ..
دوره آموزش اجرا (Run) کردن سرور آپاچی در کالی لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اجرا (Run) کردن سرور آپاچی در کالی لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی