اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش NPM برای جاوااسکریپت کارها
مسیر آموزشی

آموزش NPM برای جاوااسکریپت کارها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به صورت خلاصه، NPM یک پکیج منیجر است. در اصل نود جی اس یک پکیج منیجر به اسم NPM دارد. زمانی که شما Node Js را نصب می کنید، علاوه بر Node یک پکیج منیجر به اسم NPM نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که می توانید برای مدیریت پکیج های یک پروژه جاوا اسکریپتی از آن استفاده کنید.
دوره آموزش NPM برای جاوااسکریپت کارها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش NPM برای جاوااسکریپت کارها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه معقول

سلام وقتتون بخیر من نصب git bashو nodeرو طبق دستور انجام دادم در قسمت ستینگ ویندوز هردومورد نصب شده نشون میده ولی در cmdو git bash که عبارتnode-vو npm-vرو که تایپ میکنمcommand not found رو نشون میده .لطفا راهنمایی بفرمایید چیکار کنم؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. یه عکس از Cmd تو بخش پرسش و پاسخ دوره ارسال کنید.

armin69y

سلام و خسته نباشید مباحث خیلی کلی و مقدماتی بود کاش مباحث پیشرفته تر هم اضافه میکردید بهش مثلا در پروژه های بزرگ مثلا یه پروژه ری اکتی چجوری ز طریق پکیج منیجرها خطایابی کنیم و خطاهارو مدیریت کنیم

هادی حیدری آذر

سلام اقای سعیدی راد خسته نباشید میشه یک راه حلی برای نصب پکیج با npm رو بگید؟؟ من بدون فیلتر شکن و با فیلتر شکن(سرور v2ray) و فیلتر شکن معمولی و با شکن هم استفاده کردم جواب نمیده چیکار کنم؟؟ اصلا انگار npm من خراب شده هیچ کاری نمیکنه فقط npm init کار میکنه اصلا نمیتونه پکیج نصب کنه ممنون میشم یک راه حلی بگید واقعا گیر افتادم نمیدونم چیکار کنم با تشکر

محمدامین سعیدی راد

سلام هادی جان. به جایی که کانفیگ V2ray خریدی پیام بده راجع به Npm, راهنماییت می‌کنن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی