اطلاعات دوره
آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor - سطح 1
مسیر آموزشی

آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor - سطح 1

171,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 171,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:نیک درس0
  • مدرس:محمدرضا سعادتی3.6
  • زمان:12 ساعت و 0 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه کار با نرم افزارهای طراحی صنعتی بسیار مهم بوده و جهت رفع این نیاز، بایستی آموزشی با کیفیت و جامع موجود باشد که اکثر مطالب مورد نیاز در صنعت را پوشش دهد. در این آموزش ویدئویی سعی کرده‌ایم به علاقه‌مندان نرم‌افزار اتودسک اینونتور به صورت کاملاً ساده و اصولی این نرم افزار را تدریس کرده و ملاک مدرس بر این است که مخاطب تابحال با این نرم افزار و یا نرم افزارهای مشابه کار نکرده و همچنین اصول اولیه طراحی صنعتی را نیز نمی‌داند. در ابتدا در قالب مثال‌های متعدد، محیط و ایجاد اسکچ دوبعدی را به صورت کاملا حرفه‌ای از سطح مبتدی فراگرفته و اصول نقشه‌خوانی پرداخته و آنرا فرا می‌گیریم. در ادامه با محیط اسکچ سه‌بعدی آشنا شده و مثال‌هایی در این محیط را کار کرده تا در محیط مدل‌سازی سه‌بعدی بتوان از آنها استفاده نمود. پس از آن وارد محیط مدل‌سازی سه بعدی شده و از ابتدا به بررسی مفاهیم اصول سه‌بعدی پرداخته و همچنین مثال‌های متعددی از طراحی سه‌بعدی را مطرح و کامل می‌نمائیم. قطعات مربوط به یک مجموعه را مدل‌سازی نموده و قطعات استاندارد مورد نیاز را فراخوانی و در محیط مونتاژ به طور کامل آنها را بر روی یکدیگر طبق اصولی خاص منطبق کرده و در صورت نیاز به مواردی همچون بررسی تداخل قطعات، بررسی درجه آزادی قطعات و … پرداخته و همچنین در انتها نیز وارد محیط نماگیری شده و تمامی موارد مورد نیاز برای قطعات همچون، اندازه‌گذاری، استفاده از نمادها، کار با انواع جداول، شماره‌گذاری قطعات و … را فرا می‌گیریم. این آموزش به صورت تخصصی از ابتدا تا حد قابل توجهی مطالب را به مخاطبین منتقل نموده و در صورتی که مطابق شرایط تعیین شده در آموزش اقدام نمائید 99 درصد طرح‌های دوبعدی و سه‌بعدی را می‌توانید مدل‌سازی نموده و مونتاژ قطعات به همراه نماگیری‌ها را به درستی انجام دهید.
دوره آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor - سطح 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 0 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط محمدرضا سعادتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 171,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی با نرم افزار Autodesk Inventor - سطح 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی