اطلاعات دوره
آموزش استاتیک
مسیر آموزشی

آموزش استاتیک

160,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 160,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بسیاری از مباحث مهندسی مکانیک، عمران، هوافضا، کشاورزی و ….. بر پایه اصول استاتیکی می‌باشد. علم استاتیک به مفهوم تشخیص و کنترل نیروها و گشتاورهای وارده بر یک سازه اعم از یک ماشین، خرپا، قاب یا هر اِلِمان مکانیکی دیگری است که این امکان را به مهندسان می‌دهد تا بعد از تحلیل و محاسبه این نیروها به طراحی، عیب‌یابی و پیش‌بینی مشکلات احتمالی سازه بپردازند. برای هر مهندس که به دنبال کار تخصصی در صنعت می‌باشد از اولین و مهم‌ترین اصول، یادگیری و پرورش مهارت‌های تئوری پایه است که کمک می‌کند درک درستی از پدیده‌های فیزیکی و ماشین‌آلات صنعتی و غیرصنعتی در مباحث طراحی داشته باشد. در آموزش استاتیک به مباحثی همچون شناخت نیروها، گشتاورها، بررسی ارتباطات و تأثیر این ارتباط‌ها به یکدیگر، مفهوم تعادل استاتیکی در دوبعد و سه بعد، مفهوم سازه و انواع آن، بررسی نیروهای گسترده، تیرها، اصطکاک و کار مجازی پرداخته می‌شود تا بتوان اطلاعات ضروری و پایه‌ای برای ورود به دنیای مهندسی را فراهم آورد.
دوره آموزش استاتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط محمدمتین داودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 160,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی