اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی استدیو عکاسی با نرم افزار Set a Light 3D
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی استدیو عکاسی با نرم افزار Set a Light 3D

106,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 106,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:نیک درس0
  • مدرس:محمدرضا سعادتی3.6
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

راه اندازی استدیو عکاسی، نیازمند هزینه نسبتاً بالا بوده و همچنین دانستن امکانات مورد نیاز جهت استفاده صحیح نیز جزء ملزومات استدیو است. قبل از راه اندازی استدیو، با استفاده از این نرم افزار می توان شبیه سازی نسبتاً واقعی از محیط استدیو را داشته و امکانات مورد نظر را فراخوانی نموده تا در صورت لزوم اقدام به تهیه آنها گردد. افرادی که قصد یادگیری کار با دوربین عکاسی در استدیو در زمینه های سرعت شاتر، ایزو، دیافراگم و … را داشته و همچنین نیازمند دانستن اطلاعات کاملی از نور همچون، فاصله مورد نیاز از سوژه، ارتفاع، دمای رنگ و نور، شدت نور و … هستند به همراه نحوه چیدمان صحنه جهت بازدهی بالا، این نرم افزار می تواند بسیار کاربردی باشد. پس از فراخوانی سوژه و تنظیم دوربین، نور و اشیاء در صحنه، می توان رندر بسیار با کیفیت گرفته و در قالب عکس یا PDF که در آن توضیحات مربوط به هریک از موضوعات در صحنه از جمله، خصوصیات مکانی، تنظیمات هر اشیاء در صحنه و … را نیز ذخیره نمود. لازم به توضیح است که در این آموزش به اصول نورپردازی و یا مفاهیم مربوط به دوربین به صورت بسیار مختصر توضیح داده شده و تمرکز بر روی نحوه استفاده از این نرم افزار است. پس از گذراندن این آموزش، شما می توانید به صورت حرفه ای یک استدیو را مدیریت نموده و همچنین کار با انواع دوربین های عکاسی و نور را نیز فراگیرید.
دوره آموزش شبیه سازی استدیو عکاسی با نرم افزار Set a Light 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط محمدرضا سعادتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 106,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی استدیو عکاسی با نرم افزار Set a Light 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی