اطلاعات دوره
0 تا 100 درآمد دلاری از طریق فروش آنلاین بین المللی
مسیر آموزشی

0 تا 100 درآمد دلاری از طریق فروش آنلاین بین المللی

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نسبت به کسب درآمد دلاری چه دیدگاهی داشتید؟ احتمالا شما هم مثل خیلی های دیگه فکر می کردید برای کسب درآمد دلاری در ایران باید شق القمر کرد؟البته منظورم این نیست که کار خیلی راحتی است،بلکه منظورم این است که کار خیلی سختی هم نیست کافی است راه و چاهش را بیاموزید.اگر می دانستید کسب درآمد دلاری چقدر لذت بخش و در عین حال چه قدر باارزش هست حتی یک لحظه نیز درنگ نمی کردید و استارت می زدید. چرا درآمد دلاری جذاب و به صرفه  است ؟ شاید بسیاری از شما از قیمت بالای دلار و نوساناتی که در بازار جود دارد به شدت شاکی و عصبانی باشید ولی آیا میدانستید که این اختلاف فاحش قیمت دلار و ریال را میتوان به فرصتی فوق العاده تبدیل کرد. تصور کنید شما کالایی را با حاشیه سوده 15 دلار بفروشید، با دلار 14000 تومان اگر شما فقط 10 عدد از این کالا را بفروشید (که در فروش اینترنتی این عدد عدد بالایی نیست) می توانید 2100000 تومان درآمد داشته باشید. به همین دلیل است که درآمد دلاری بسیار جذاب و به صرفه است.   چرا این وبینار کاربردی و عملیاتی است ؟  ما در اینجا از تجربیات شخصی و حرفه ای صحبت می کنیم که روزانه استفاده می کنیم و اینطور نیست که بخواهیم صرفا کلیات و مطالبی که در اینترنت به راحتی قابل دسترس هست را بصورت وبینار برای شما برگزار کنیم. ما اینجا چالش ها و فرصت هارو بصورت واقعی به شما نشان می دهیم و برای هرکدام هم راه حل داریم چون ما این مسیر را هر روز طی می کنیم.   فعالیت ما چگونه است؟ بصورت خلاصه در حال حاضر ما در فروش آنلاین بین المللی فعال هستیم و همچنین خدمات ارزی من جمله حساب بانکی و مستر و ویزا کارت و حساب پی پال  ارایه می دهیم. اگر در این وبینار آموزشی شرکت نکنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مطمئن باشید که اگر در این وبینار آموزشی شرکت  نکنید هیچ اتفاق خاصی شما را تهید نخواهد افتاد ولی یقین داشته  باشید که فرصت بسیار بزرگ و خوبی  را از دست داده اید. راه های ارتباطی  IG : Behzad_ecom Website: www.behzadmentor.com E-mail : [email protected]      
دوره 0 تا 100 درآمد دلاری از طریق فروش آنلاین بین المللی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط بهزاد آذریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره 0 تا 100 درآمد دلاری از طریق فروش آنلاین بین المللی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی