اطلاعات دوره
وبینار آشنایی با بهترین کتاب‌های خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

وبینار آشنایی با بهترین کتاب‌های خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:پرک نجومی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتاب‌های آموزشی زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در بازار وجود دارد. از تاپ ناچ (Top Notch) و فور کرنرز (Four Corners) گرفته تا کتاب‌های تک مهارتی مثل Grammar in Use و Tactics for Listening. تنوع این کتاب‌ها به قدری زیاد است که نمی‌توان بین آن‌ها انتخاب کرد و هر روز هم به تعدادشان افزوده می‌شود. سوال اصلی این است که بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ با شرکت در این وبینار جواب این سوال را به دست می‌آورید.  شاید شما هم جزو افرادی باشید که وقت کافی برای حضور در کلاس‌های زبان نداشته باشند و به دنبال این هستید که در کلاس‌های مجازی شرکت کنید و به نوعی بتوانید در خانه زبان خود را بهبود دهید. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از کتاب‌های آموزشی و کتاب‌های خودآموز است. با شرکت در این وبینار، نتایج زیر را به دست خواهید آورد:  معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای یادگیری زبان معرفی بهترین کتاب‌های آموزش چهار مهارت انگلیسی آیا تاپ ناچ بهترین کتاب آموزش زبان است؟  معرفی بهترین کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی  معرفی بهترین کتاب‌های گرامر و وکب آیا کتاب Grammar in Use مناسب است؟  معرفی بهترین منابع آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی هدیه ویژه آقای مترجم 
دوره وبینار آشنایی با بهترین کتاب‌های خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط پرک نجومی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آشنایی با بهترین کتاب‌های خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی