اطلاعات دوره
بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی - دوره اعترافات یک مدرس زبان
مسیر آموزشی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی - دوره اعترافات یک مدرس زبان

70,850 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 70,850 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره اعترافات یک مدرس زبان قصد داریمبهترین روش یادگیری زبان انگلی را بیان کنیم و 13 سوالی که قبل از یادگیری زبان باید حتما از خود بپرسید را با هم بررسی کنیم. در دوره بهترین روش آموزش زبان نکاتی را بیان خواهیم کرد که اگر این نکات را تک تک اجرا نمایید در یادگیری زبان موفق خواهید شد و هزینه های شما در مسیر یادگیری کاهش پیدا خواهد کرد. مطالبی که در این دوره بیان می شود بر اساس تجربیات چندین ساله مدرس (محمود پیرهادی مدرس زبان) است. اولین گام برای یادگیری زبان مشخص کردن مسیر یادگیری است و سپس شروع است. سوالاتی که در دوره اعترافات یک مدرس زبان بررسی خواهد شد:1. از کجا برای یادگیری زبان شروع کنیم؟2. چه روشی برای یادگیری زبان را انتخاب کنیم؟3. یادگیری زبان به روش آنلاین بهتر است یا روش آفلاین؟4. چگونه تشخیص دهیم یک آموزشگاه زبان خوب است یا نه؟5. آیا با خرید محصولات زبانی، زبان یاد می گیریم؟6. آیا باید تمرکز به یادگیری زبان انگلیسی کنیم یا زبان های دیگر؟7. چه مهارتی از مهارت های زبانی به نفع ما است که یاد بگیریم؟8. کلاس خصوصی زبان بهتره یا کلاس گروهی؟و ...
دوره بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی - دوره اعترافات یک مدرس زبان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمود پیرهادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,850 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی - دوره اعترافات یک مدرس زبان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سعید

بسیار عالی هستن

فرزین علمداری

آموزش خوبی بود

Farzaneh Delfani

عاااااااالییییییی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی