اطلاعات دوره
وبینار عملی و پروژه محور بهترین روش تبلیغات موثر در اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار عملی و پروژه محور بهترین روش تبلیغات موثر در اینستاگرام

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:رضا اسکندری3.9
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تا حالا به این فکر کردی که چطور میتونی توی یک روز با کمترین هزینه چند هزار فالوور به پیجت جذب کنی؟ شده به این فکر کنی که راز پیج هایی که خیلی سریع رشد میکنن و توی کمتر از یک ماه به چندین هزار فالوور میرسن چیه؟ دلت میخواد فروش پیج اینستاگرامی خودت رو چندین برابر کنی؟ برای اینکه به هدفت برسی، فقط کافیه اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام و بهترین روش برای این کار رو بلد باشی. یکی از مهمترین مشکلاتی که خیلی از صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی دارن اینه که نمیدونن چطور تبلیغات خوب و اصولی انجام بدن تا بتونن بیشترین تعداد فالوور با کیفیت رو با کمترین هزینه به دست بیارن. بارها شده کسانی رو دیدم که میلیون ها تومن از پول خودشون رو برای تبلیغ پیجشون هزینه کردن اما دریغ از نتیجه ی مناسب. من تو مدتی که وارد بازاریابی اینترنتی شدم برای پیج های مختلف زیادی تبلیغ کردم و تو این مدت تحلیل ها و تست های زیادی انجام دادم و نتایج خیلی خوبی رو به دست آوردم که هر مدیر کسب و کار اینستاگرامی باید از اونها اطلاع داشته باشه. به همین خاطر تصمیم گرفتم در این وبینار آموزشی، مهمترین نکات تبلیغات موثر در اینستاگرام رو بگم و بهتون استراتژی ها و نکات انجام تبلیغات اینستاگرامی موثر رو با وبسایت شورند که یکی از بهترین سرویس های تبلیغات در اینستاگرام هست آموزش بدم. این وبینار نتیجه تجربه چندین میلیون تومان تبلیغات برای پیج های اینستاگرامی با حوزه های مختلف هست که همشون با استراتژی ها و نکاتی که گفته میشه در وبسایت شورند انجام شدن و من میخوام اونها رو باهاتون به اشتراک بذارم.   این وبینار کاملا عملی و پروژه محور هست و ما باهم قدم به قدم یک کمپین تبلیغات ویدئویی رو با استفاده از وبسایت شورند اجرا میکنیم و در حین انجام کار، نکات مهمی که باید رعایت کنین گفته میشه.    
دوره وبینار عملی و پروژه محور بهترین روش تبلیغات موثر در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار عملی و پروژه محور بهترین روش تبلیغات موثر در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی