اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ارزشمندترین دارایی انسان
مسیر آموزشی

وبینار ارزشمندترین دارایی انسان

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار ارزشمندترین دارایی انسان چیست؟(رایگان) در این وبینار در خصوص ارزشمندترین دارایی انسان حرف خواهیم زد و موارد مهم زیر که همه شما در زندگی با آن مواجه هستید را خدمت شما عزیزان ارایه خواهم داد. 1.مدیریت زمان چیست؟ 2. مثلث نتایج 3. آیا راهی هست تا عمر را سرفه جویی کنیم؟ 4.دزدان زمان و مطالب ارزشمند دیگر و تمریناتی که به شما کمک میکنه تا دیگر با کمبود زمان مواجه نشوید و چرخ زندگی خود را گرد کنید. بهتون اطمینان میدهم  بعد از  این سمینار شما دیدگاهی متفتوت در خصوص زمان خواهید داشت. و برای ارزشمند ترین دارایی خود برنامه ریزی و دیگر با بحذان کمبود زمان مواجه نخواهید شد. منتظر ذیذار شما عزیزان در این وبینار هستم ضمنا ظرفیت وبینار کم میباشد توصیه میکنم این وبینار را زا دست ندهید.  
دوره وبینار ارزشمندترین دارایی انسان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر مسعود قدرتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ارزشمندترین دارایی انسان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی