اطلاعات دوره
وبینار از آماتور تا حرفه ای در هدفگذاری
مسیر آموزشی

وبینار از آماتور تا حرفه ای در هدفگذاری

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا در دور و بر خودتان هم چنین افرادی را دیده اید ؟؟؟؟ آدم هایی که مرتب برنامه ریزی می کنند اما دستشان خالیست کسی که خیلی تلاش کرده برای رشته های تحصیلی ، وارد شده ،  با رتبه خیلی خوب فارغ التحصیل شده اما از رشته اش ناراضی است  کسی که شغل اش را با کلی عشق شروع کرده اما میگوید این شغلی نیست که میخواستم پسری که دختری را انتخاب کرده با کلی تلاش به او رسیده ( و یا بالعکس ) اما بعد از ۲ سال ناراضی است از انتخابش و کلی انتخاب های دیگری که در زندگی کرده ایم اما از آنها ناراضی هستیم.   چگونه بعضی افراد به اهدافشان دست پیدا می کند به نظر شما چرا بعضی آدم ها هر چه بیشتر تلاش می کنند ، ناراضی تر ناامید تر و نام کام تر می‌شوند اما در مقابل  بعضی افراد روز به روز موفق تر می شوند؟ خیلی جالب است آماتور ها یا همه ی %۹۵ تا %۹۷ های جامعه هر وقت از آنها سوال می پرسیم که در زندگی هدف دارید یا نه ، با قاطعیت تمام می گوییند بله !! درصورتی که وقتی به آنها می گوییم 5 تا از اهداف خود را روی کاغذ بنویسید میبینم که از که از مقاصد و یا رویاهای خود مینویسد و اینجاست که تفاوت حرفه ای ها  و آماتور ها مشخص می شود !! حرفه ای ها دقیقا می دانند چه میخواهند و در واقع راجع به آینده صحبت نمیکند بلکه راجع به آینده روشن صحبت میکنن و این در صورتی است ست که وقتی ازآماتورها راجع به آینده صحبت می‌شود دید کلی از آینده ندارند ! معمولاً ۹۵ تا ۹۷ درصد مردم دنیا فقط دوست دارند معروف شود پول در بیاورند یا هر روز تیتر روزنامه ها باشد دکتر خوبی باشند مهندس خوبی باشند ... اما دقیقا نمی دانند چه باید باشد ! وقتی در مورد هدف گذاری صحبت می شود بهتر است بگویم اولین نکته یا اولین قانون این است که بدانیم کجا هستیم و که هستیم و سپس پس باید بدانیم به کجا خواهیم رسید و اگر شروع و پایان را ندانیم با هر گونه برنامه ریزی محکوم به شکست هستیم.    در ادامه به مناسبت عید سال ۹۹ هدیه ای رایگان برای شما آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا با سرعت ۲۰ برابر بیشتر به اهداف خود  برسید   در این وبینار با جدیدترین تکنولوژی ها و متد های رسیدن به هدف را با هم بررسی کنیم  و به شما تبریک می گوییم که می‌خواهید در سال ۹۹ به نسخه از خود تبدیل شوید که به تمام اهداف و برنامه ریزی های خود برسید !   این دوره به درد چه کسانی نمی خورد   افرادی که از وضعیت فعلی خود راضی هستند و جاه طلبی کافی را برای آینده بهتر ندارند هر کسی که فکر می کند هدف دارد اما هدف گذاری جواب نمیدهد هر کسی که فکر می کند در شرایط فعلی ایران این مباحث جواب نمی دهد افرادی که فکر می کنند هدف گذاری برای پولدار ها هست همه کسانی که میگویند اگر این مباحث جواب می‌داد پدران ما هم از این مباحث استفاده می کردند کسی که می گوید پول درآوردن یا موفق شدن مگر به این سادگی ها است ؟ و همه کسایی که تمایل به پیشرفت ندارند
دوره وبینار از آماتور تا حرفه ای در هدفگذاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط عباس شانه سازان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار از آماتور تا حرفه ای در هدفگذاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی