اطلاعات دوره
وبینار جذب مشتری به روش حرفه ای ها!
مسیر آموزشی

وبینار جذب مشتری به روش حرفه ای ها!

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بله همه می دونیم که حفظ مشتری از جمله واجبات است! اما به چند دلیل نیاز داریم تا به فکر جذب مشتری باشیم: 1- به تازگی شرکت یا استارتاپ خود را راه اندازی کرده ایم و نیاز به جذب مشتری جدید داریم. 2- مشتریان زیادی داشتیم که از دست داده ایم و بایستی مجددا" آنها را به شرکت برگردانیم، پس هدف ماجذب مشتریان از دست رفته است! 3- مشتریان فعلی مدتی است که از ما خرید نمی کنند، چکار کنیم تا آنها را مجدد جذب کنیم ؟ 4- برای افزایش فروش نیاز به جذب مشتری جدید داریم و تنها نمی توانیم به مشتریان گذشته اکتفا کنیم.   در این وبینار فوق العاده به ارائه راهکارهایی می پردازیم که بتوانید مشتریان هدف خود را جذب نمایید، چه مشتریان گذشته شما باشند ، چه مشتریان فعلی و چه مشتریان جدید!   در این وبیـنار به سوالات زیر پاسخ می دهیم: مشتریان من کجا هستند و چطور آنها را متوجه خود کنم؟ چه تکنیک هایی برای بازگرداندن مشتریان از دست رفته وجود دارد؟ چرا مشتریان فعلی من خرید خود را تکرار نمی کنند؟ برای جذب مشتری جدید از چه راهی سریعتر موفق خواهم شد؟ چطور نرخ تبدیل را بالاتر ببریم تا سرنخ های بیشتری را به مشتری تبدیل کنیم؟   پیشنهاد می کنم این وبینار فوق العاده ومتفاوت را به هیچ عنوان از دست ندهید!     مـدرس وبیـنار کیـست؟  حمیـدحاتـم طهـرانی -نویسنده کتاب 8 گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری-موسس و مدیرسایت حاتم طهرانی-ارزياب ارشد و سرممیز  سیستم های مديريت ارتباط با مشتری crm-دارای بیش از 10 سال سابقه فعالیت آموزشی و پژوهشی در زمینه CRM-دارای بیش از 10 سال فعالیت به عنوان کارشناس و مشاور CRM-نگارش بیش از 50 مقاله آموزشی در نشريات داخلی-اجرای بیش از 5000 نفر ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی-مدرس دوره های درون سازمانی در بیش از 100شرکتبرگزاری بیش از 100 وبینار    منتظر شما دوست عزیز در این وبینار فوق العاده هستم برای مشاهده وب سایت رسمی گروه حاتم طهرانی به آدرس زیر مراجعه بفرمایید www.hatamtehrani.com  
دوره وبینار جذب مشتری به روش حرفه ای ها! دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حمید حاتم طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار جذب مشتری به روش حرفه ای ها! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی