اطلاعات دوره
وبینار استارتاپ استارتر: مبانی راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین
مسیر آموزشی

وبینار استارتاپ استارتر: مبانی راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:محی سنیسل0
  • زمان:54 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

  دوره «استارتاپ استارتر» یک دوره جامع 48 ساعته است که تمام سرنخ‌(*)های لازم برای راه اندازی و پیشبرد یک کسب‌وکار اینترنتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.    (*) اما چرا سرنخ‌ها؟ یادگیری تخصصی هر یک از مهارت‌ها و تجربیات لازم برای راه اندازی یک کسب‌وکار به تنهایی سال‌ها تحصیل علم و تجربه را می‌طلبد. با در نظر داشتن تعدد مهارت‌ها و تخصص‌های دخیل در مسیر موفقیت کسب‌وکار، دور از ذهن است که ادعایی برای آموزش تخصصی تمام زیر و بم یک کسب‌وکار واقعی باشد.    این دوره بصورت کاملاً آنلاین و در قالب وبینار برگزار می‌شود. شما از هر کجای ایران، با هر وسیله‌ای (تلفن همراه، لپ تاپ و ...) می‌توانید در این دوره شرکت کنید. امکان پرسش و پاسخ در حین کلاس وجود خواهد داشت و در صورتی که امکان حضور در بعضی از جلسات را نداشته باشید، می‌توانید فیلم آنرا دریافت کنید.   مدل آموزشی «استارتاپ استارتر» دوره «استارتاپ استارتر» طی 16 جلسه کلاس، به 16 سرفصل حیاتی در مسیر راه اندازی یک استارتاپ می‌پردازد که در قسمت بعدی همین صفحه قابل مشاهده هستند. در طی هر جلسه سعی خواهد شد موضوع جلسه از دیدگاه‌های مختلف اما بصورت ساده و قابل درک بررسی شود. این روش باعث می‌شود تا شما کلیت موضوع را درک کنید و الزام یا خطرات هر تصمیم را پیش‌بینی کنید.   بعنوان مثال در جلسه دوازدهم که موضوع «جذب مشتری و کاربر» مطرح می‌شود، شما ابزار گوگل آنالیتیکس را آموزش نخواهید دید، بلکه لزوم استفاده از آن را به همراه مسایل بسیار بیشتری از مبانی بازاریابی اینترنتی فرا خواهید گرفت.   مزیت این دوره این روش در کنار یکسان بودن مدرس در طول دوره، باعث می‌شود تا شما در پایان دوره، تصویر یکنواخت و شفافی از چرخه عمر کسب‌وکار خود و مسائل پیش‌رو (خصوصاً در سال‌های ابتدایی) داشته باشید و بتوانید خود را برای شرایط پیش‌رو آماده‌تر کنید. محتوایی که در این دوره ارائه می‌شود حاصل تجربیات شخصی در مسیر راه اندازی و مشاوره به استارتاپ‌های مختلف، تحصیلات آکادمیک مرتبط مدرس و تجربه‌های منقول و مکتوب سایر کارآفرینان ایرانی طی سال‌های گذشته است. همین موضوع باعث شده است تا محتوای کارگاه در عین سادگی در فهم، کاربردی و قابل اجرا باشد.   زمان برگزاری دوره این دوره از تاریخ شنبه 2 شهریور تا دوشنبه 1 مهر 98، یک روز در میان (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، جمعه، یکشنبه، سه ‌شنبه و ...) ساعت 17:30 تا 20:30 برگزار می‌شود. تمامی جلسات بصورت کامل ضبط خواهند شد و در صورت غیبت، امکان دریافت ویدئوی ضبط شده وجود خواهد داشت، بنابرین محتوایی را از دست نخواهید داد. همچنین با عضویت در گروه رفع اشکال دوره، می‌توانید سوالات و ابهامات خود را حتی بعد از پایان کل دوره، بپرسید.          
دوره وبینار استارتاپ استارتر: مبانی راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محی سنیسل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار استارتاپ استارتر: مبانی راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی