اطلاعات دوره
وبینار استراتژی بازاریابی در اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

130,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 130,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار قصد دارم چکیده تمام نکاتی که از اینستاگرام یادگرفتم، تجربه کردم و اشتباه کردم رو در ۲ وبینار ۲ ساعته (که معمولا بیشتر میشه?) به اشتراک بگذارم. تا سرفصل هارو بطور دقیق نخوندید، پیشنهاد میکنم در این وبینار شرکت نکنید. برای تک تک سرفصل ها نکات، مثال‌ها، مطالعات، اشتباهات و تجربیاتی رو با شما عزیزان به اشتراک می گذارم. در این وبینار خیلی به اصول ابتدایی اشاره‌ای نداریم میخوایم بریم سر اصل مطلب و به موضوعاتی بپردازیم که شاید کمتر اشاره شده. هدف من از برگزاری این وبینار انتقال مفاهیم اصولی بازاریابی اینستاگرام و استراتژی آن هست. امیدوارم که بعد از شنیدن این مفاهیم و انجام تمرینات پیج اینستاگرام باکیفیتی داشته باشین و این کیفیت حفظ بشه چون در وبینار قرار نیست راجع به نکاتی صحبت کنیم که از فردا بتونیم رشد بی نظیری رو تجربه کنیم. (در واقع هیچ آمپولی نمیزنیم?) بعد از وبینار امیدوارم با داشتن یک پیج اصولی اینستاگرام، برای مخاطبان خود ارزش و برای خود درآمد کسب کنید.
دوره وبینار استراتژی بازاریابی در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا ابراهیمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 130,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار استراتژی بازاریابی در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی