اطلاعات دوره
وبینار ایجاد فروش با ایمیل مارکتینگ
مسیر آموزشی

وبینار ایجاد فروش با ایمیل مارکتینگ

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چطور ایمیل‌هایی را طراحی کنیم که فروش ایجاد کند و با استفاده از این ایمیل‌ها، فروش‌مان را افزایش دهیم؟ (پیشنهاد می‌کنم حتماً در این وبینار رایگان ثبت‌نام کنید، مطمئن باشید تکنیک‌های جذابی را در زمینه ایمیل مارکتینگ یاد می‌گیرید.) مدرس: محمد افراسیابی ‌ » اطلاعات تماس و مشاوره رایگان: شماره تماس: 09227074196 ایمیل: [email protected] پشتیبانی تلگرام: webposhtibani@ ‌ » چرا از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟ شاید این سوال را از خودتان بپرسید که با وجود ظهور رسانه‌های اجتماعی و دیگر روش‌های بازاریابی، چرا همچنان از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟ خب دلایل زیادی برای این مورد وجود دارد. مثلاً یک دلیل این است که همیشه امکان فیلترشدن شبکه‌های اجتماعی در ایران وجود دارد و بهتر است در کنار استفاده از این روش بازاریابی، از دیگر روش‌ها مانند ایمیل مارکتینگ نیز استفاده شود. » کار ایمیل مارکتینگ به چه صورت است؟ شما در ایمیل مارکتینگ، ابتدا ایمیل‌های کاربران را جمع‌آوری می‌کنید، سپس از طریق ایمیل مارکتینگ با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید و در نهایت فروش ایجاد می‌کنید. البته باید تکنیک‌هایی را به‌کار ببرید تا بتوانید فروش ایجاد کنید که در این وبینار، با این تکنیک‌ها و آن هم به‌صورت رایگان آشنا می‌شوید. » آیا کسب‌وکارهای بزرگ هم هنوز از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند؟ بله، اکثر کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی و خارجی، همچنان از این روش قدرتمند بازاریابی استفاده می‌کنند. مثلاً فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با وجودی که فروش بسیار خوبی را دارد و از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز توانسته مشتریان زیادی را جذب کند، همچنان از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کند، چرا که این روش بازاریابی، هیچ زمان قدرت و اهمیت خود را از دست نمی‌دهد و می‌توان گفت که یکی از پایدارترین سیستم‌های بازاریابی است.   همچنین می‌تونید دوره جادوی ایمیل مارکتینگ را در سایت ببینید و با تخفیف تهیه کنید.
دوره وبینار ایجاد فروش با ایمیل مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد افراسیابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ایجاد فروش با ایمیل مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی