اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ۳۹ ایده جذاب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی پولساز
مسیر آموزشی

وبینار ۳۹ ایده جذاب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی پولساز

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بذار سال دیگه که اوضاع بهتر شد استارتاپمو راه  می‌ندازم شاید تا حالا بارها جمله بالا را با خودتون تکرار کردید و هنوز کسب‌وکاری که دوسش دارید را شروع نکردید. احتمالا مرتب به ایده های راه اندازی کسب و کار آنلاین یا استارتاپی فکر می‌کنید یا اصلا یه دفترچه ایده براش درست کردید و منتظرید تا  روز موعود فرا برسه و روی یکی از این ایده‌ها کسب‌وکارتون را شروع کنید. اگر تا حالا شروعش نکردید پس بیشتر از این به دنبال بهانه نباشید و شروعش کنید. در این وبینار می‌‌خوام ۳۹ ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی یا استارت‌آپی به‌دردبخور و پولساز را خدمتتون معرفی کنم. ایده‌هایی که خیلی از اون‌ها ساده هستن و فقط برای شروعشون به یک یا علی نیاز دارید. برخی دیگه هم از اون ایده‌های ناب استارت‌آپی هستن که هی به شما چشمک می‌زنن که بیا من را شروع کن. این شما و این هم ۳۹ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی که همین امروز می‌توانید شروع کنید!!!      
دوره وبینار ۳۹ ایده جذاب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی پولساز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد شهاب شهوازیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ۳۹ ایده جذاب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی پولساز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی