اطلاعات دوره
وبینار ایده پرداز عملگرا باشید!
مسیر آموزشی

وبینار ایده پرداز عملگرا باشید!

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

​​​​اکثر مواقع در توضیح طرح کسب و کارمان، مخاطبان حتی هیجانی برای شنیدن ادامه طرحمان ندارند چه برسد به اینکه خواهان خرید آن باشند. چه دلیلی در پس این واکنش وجود دارد؟ بدون شک هر کدام از شما حداقل یکبار در انتخابهای خود جذب ایده ناب یک کسب و کار شده اید و به سراغ آن رفته اید حتی اگر از کیفیت آن مطلع نبودید. تحقیقات میدانی نشان می دهد که دلیل موفقیت 80 درصد از کسب و کارها داشتن ایده ای متفاوت و اجرای درست آن است. آیا از قانون بی رحمانه 40 روز در ایده پردازی آگاهی دارید ؟ آیا می دانید که با دانستن این قانون و جواب به سوالات زیر می توانید تا حد زیادی در کسب و کار خود موفق تر از گذشته عمل نمایید؟ چرا نمی توانیم خلاقانه فکر کنیم؟ چرا نمی توانیم ایده های نابی را که به ذهنمان می رسد به دنیای فیزیک منتقل کنیم؟ راز دستیابی به ایده های پولساز چیست؟ برای ساخت یک تیم ایده آل آیا همه بنیانگذاران می بایست ایده پرداز باشند؟ قانون 40 روز در ایده پردازی به چه معناست؟ تداعی آزاد در ایده پردازی چه مفهومی دارد؟ تکنیکهای ایده پردازی موثر چیست؟ در وبینار " ایده پرداز عملگرا باشید!" شرکت کنید و به کسب و کار فعلی و یا آینده خود مزیتی رقابتی اضافه کنید تا در بازاری که اکثرا تکراری کار می کنند متفاوت دیده شوید.      مخاطبان وبینار علاقمندان به راه اندازی استارتاپ   صاحبان کسب و کار افراد موفقی که به فکر توسعه کسب و کار خود هستند افرادی که در کسب و کارهای قبلی خود شکست خورده اند دانشجویانی که از هم اکنون به فکر راه اندازی یک کسب و کار شخصی هستند کارمندانی که می خواهند در محیط کاری خود متفاوت از دیگران عمل نمایند
دوره وبینار ایده پرداز عملگرا باشید! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محسن ارژنگ،محسن ارژنگ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ایده پرداز عملگرا باشید! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی