اطلاعات دوره
آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم ترین مبحث در شروع یک پروژه انیمیشن، ساخت یک کانسپت (Concept) به سبک رئال و استفاده از آن در یک فیلم کوتاه یا بلند به صورت کامپوزیت شده است و این مبحث مربوط به ایده پردازی است. بدین معنی که اگر ما بخواهیم یک انیمیشن بسازیم، از همان ابتدا نباید در نرم افزار سه بعدی، اقدام به مدل سازی و ساخت کاراکتر، لوکیشن و سایر اجزا کنیم چرا که این کار شباهت زیادی دارد به حاضر شدن در یک جمع و بلافاصله به صورت بداهه سخنرانی کردن، آن هم در حالی که حتی هنوز درک کاملی از موضوع مورد بحث نداریم. ما در این آموزش قصد داریم تا ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی