اطلاعات دوره
اعتبارسنجی ایده
مسیر آموزشی

اعتبارسنجی ایده

299,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 299,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:ژیلا ترابی5
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش اعتبارسنجی ایده چیست؟ در دنیای تجارت امروز مفاهیم معناهای جدید و تعاریف تازه‌ای پیدا کرده است. کارآفرینی یکی از این مفاهیم است. کارآفرینی در دنیای امروز برای صاحبان سرمایه و صاحبان مشاغل گوناگون فقط به معنی ایجاد شغل نیست و در ابعاد مختلفی تعریف، تجزیه‌وتحلیل می‌شود. از سوی دیگر برای افرادی که قصد حضور در بازار را دارند نیز مفاهیم متفاوتی ارائه شده است که یکی از مهم‌ترین مفاهیم آن، مبحث اعتبارسنجی ایده است. این دوره آموزشی با عنوان" اعتبارسنجی ایده" ارائه شده است و شرکت‌کنندگان در طول آن به همه مفاهیم مربوط به این عنوان و جدیدترین مباحثی که در زمینه کارآفرینی و اعتبارسنجی ایده در دنیا مطرح شده است مسلط خواهند شد. به طور جزئی‌تر در طول این دوره شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت ایده‌های خود را در هر زمینه‌ای ارزیابی و اعتبارسنجی کنند.  اعتبارسنجی در واقع بررسی و ارزیابی ایده، قبل از صرف هزینه و زمان زیاد بر روی ایده است تا در صورت معتبر نبودن آن، از این اتلاف هزینه جلوگیری شود. به طور مشخص شرکت‌کنندگان این دوره با مباحث زیر آشنا خواهند شد: معرفی دوره ایده و فرصت فرصت و عدم اطمینان منابع ایده کارآفرینانه فرصت‌های مبتنی بر نوآوری ارزیابی فرصت مشتری شما کیست؟ جام مقدس اختصاصی شدن فرضیه‌های مربوط به مشتری را شناسایی کنید. معیارهای انتخاب بازار هدف فرضیه‌های مربوط به مسئله شما کدام‌اند؟ ریسک‌پذیرترین فرضیه مسئله را شناسایی کنید. پیش‌فرض‌های شما برای ارائه فرضیه‌های مسئله چه چیزی است؟ حداقل معیار پذیرش اعتبار پیش‌فرض‌ها را تعیین کنید. از طریق ارتباط و گفتگوی درست با مشتری مشخص کنید پیش‌فرض‌های شما معتبر هستند یا خیر؟ ریسک مشتری و ریسک محصول فرضیه مربوط به راه‌حل خود را مشخص کنید. پیش‌فرض‌های شما برای ارائه فرضیه راه‌حل کدام است؟ حداقل معیار پذیرش پیش‌فرض راه‌حل را تعیین کنید. میزان جذابیت راه‌حل برای مشتریان را آزمایش کنید. از پرسش‌نامه‌های آنلاین و مصاحبه برای کشف حقایق کمک بگیرید. از شیوه‌های رایگان یا کم‌هزینه برای ساخت MVP کمک بگیرید. اعتبار ایده خود را با MVP تست کنید. هدف از برگزاری دوره آموزش اعتبارسنجی ایده چیست؟ اصلی‌ترین هدفی که در این دوره مدنظر قرار داشته است، آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم مربوط به اعتبارسنجی ایده‌های افراد بوده است تا به این وسیله افراد و مخاطبان بتوانند با استفاده از مباحث این دوره از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری نمایند. دوره آموزش اعتبارسنجی ایده برای چه کسانی مناسب است؟ مباحث این دوره به نحوی طراحی شده است که تمامی علاقه‌مندان به مباحث کارآفرینی و موضوعات استارتاپی بتوانند در این دوره شرکت کنند و اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهند.
دوره اعتبارسنجی ایده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ژیلا ترابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اعتبارسنجی ایده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

لیلا

از استاد عزیز بابت ارائه این دوره خوب تشکر می کنم. به نظر من خیلی زیبا نکات مهم و کلیدی لازم برای بررسی ایده های کارآفرینانه را فرموله کرده بودند. بخصوص تاکتیکهای MVP خیلی جالب بودند. تنها پیشنهادی که دارم این هست که اگر امکان دارد لیست منابعی برای مطالعه بیشتر در همه زمینه های مورد بحث ارائه فرمایند. البته در طول درس به اسم بعضی کتابها اشاره داشتند ولی من بیشتر دنبال یک لیست هستم. با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی